לקוחות ממליצים

שניר, צלם בן 25

“מיטל, יש משהו שאני רוצה להודות לך עליו – ״שינוי ״ איך אפשר להגיד את זה בסה״כ כמה אותיות קטנות – ״שינוי״
את יודעת יצא לי באופן טבעי היום (כנראה בעקבות השיחה האחרונה שעזרת לי לגלות שאולי אני זקוק לזמן איכות עם עצמי) לשבת בחדר ולחשוב קצת מתוך מקום רגוע על התקופה האחרונה …
הכל נפתח לי: הבנתי ! הבנתי מזה שינוי – הבנתי מה עברתי איתך – הבנתי איזה דבר העברת לי לחיים שלי.
הבנתי כמה מקובע הייתי, וכמה תקוע !
כמה גמישות הכנסת לי למחשבה, כמה למדתי לאזן את עצמי, כמה למדתי להכיר את עצמי, להיות מדיוק עם מה שאני שואל ,חושב, ומרגיש.
כמה סבלנות למדתי לתת לעצמי וכמה רצון לתת לחיים שלי את מה שמגיע: בטחון.
את כתבת בפוסט שלך משהו שהאיר לי את העניים קצת : כאשר הביטחון מתערר ( הכל נצבע ) אויי כמה אני מכיר את ההרגשה אבל אני רוצה להגיד לך משהו בנוגע לזה : זה כל כך מדיוק ונכון וכל בנאדם לדעתי יסכים עם זה ! אבל זו לא הנקודה ..
הנקודה היא: השינוי הרגל שנתת לי להכניס לחיים שלי .
במשך 8 שנים, רגש אחד, סיטואציה אחת יכלה לערער לי את כל השבוע, שבועיים וגם שנה, מערכת יחסים, קריירה, תחביבים . פשוט להיתקע ולהימנע .
הכלים שנתת לי לא חיסנו אותי מ-לא להרגיש כלום (כמו שחששתי בפגישות הראשונות איתך) , אלה נתנו לי את הדרך פשוט לדעת להשקיף על הסיטואציה, על הרגש ובכמה טכניקות לדעת לבחור, ולצאת ,להמשיך הלאה, ולהבין שזה רגש שיש לו מקום ואולי הוא גם רוצה לעזור לך.
אני חושב שבתחילת הדרך איתך שאלת אותי ״ היי, תגיד איך היית רוצה להיות בעוד נגיד שלושה חודשים מהיום ? ״
חחחח היה לי קל לומר לך, אבל להאמין בזה ולהרגיש את זה אמממממ לא ממש הייתי יכול.
אז הייי אני שם מיטל היום אני שם במקום הזה .מאושר !
הקשר שלי איתך הוא משהו שכנראה הגיע אליי אחרי המון זמן עם עצמי כי חיפשתי אותו כל כך הרבה , ולא מצאתי אותו אצל שום פסיכולוג, חבר, הורים, אחים , ובת זוג, ההבנה שלך, הרצון שלך ,המקצועיות שלך, ההתמדה שלך של לא לוותר לי . אמממ לא ציפיתי שלבנאדם יהיה כל כך אכפת ממני וזה למה אני כותב לך כי באמת הקשר איתך עלה לי מעל כל הצפיות שלי והיה חשוב לי שתדעי. אני מוקיר לך על כך וימשיך להוקיר לך בכל הזדמנות שתהיה לי כי היי מיטל את שיניתי לי את החיים ואין לזה מחיר . וכשאני אומר תודה אני מתכוון תודה שהאמנת בעצמך שאת יכולה לגרום לי להאמין בעצמי וזה לא מובן מאליו מבחינתי אז תודה.”
שניר, 27 צלם ואמן, מאזור השרון

דילוג לתוכן