איך להתמודד עם חרדה חברתית?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איך להתמודד עם חרדה חברתית?
בסרטון זה תיחשף לסימפטומים הדומיננטיים המייצגים מצב של חרדה חברתית,
הסבר על מהי חרדה חברתית וכיצד ניתן לשנות את החשיבה והתקשורת הפנימית שלנו
כדי להתגבר על חרדה חברתית באופו טבעי ועצמאי. 


מהי חרדה חברתית?

אנשים אשר סובלים מחרדה חברתית חוששים ואף פוחדים להיות בפוקוס מול קבוצת אנשים או מול דמות סמכותית
זה יכול להיות מול הבוס, בראיון עבודה או בדייט אך גם בסיטואציות מול אנשים לא מוכרים אחרים לדוגמא: המוכר מסופר או בחנות הבגים,
בדרך-כלל אנשים אשר סובלים מחרדה חברתית מרגישים כי הם לא סומכים על אנשים, פוחדים להפגע בדרך כזאת או אחרת ולכן נמנעים מיצירת קשרים חדשים.

כיצד מתבטאת חרדה חברתית?

  • ביישנות
  • דימוי עצמי נמוך וחוסר ביטחון
  • תזוזות עם הידיים מתוך אי-נוחות וחוסר שקט
  • רצון לסיים מהר את הסיטואציה, דיבור קצר וענייני
  • קושי להסתכל בעיניים לבן השיח שמולנו
  • מתח, עצבנות, הזעה, חוסר סובלנות


מהם שלושת דפוסי החשיבה הדומיננטיים במצב של חרדה חברתית?

1. שימוש ברמת הכללה גבוהה כגון "תמיד זה קורה לי", "אף אחד לא מבין אותי", "כולם שונאים אותי"
2. שימוש במילות כפייה כגון "אני חייב להפסיק את זה", אני מוכרח להתגבר על זה", "אני צריך להפסיק להתבייש"
3. מיקוד במושפעות חיצונית "מה יחשבו עלי?", "מה יגידו עלי?", "הם יותר טובים/חכמים או מוכשרים ממני"

 > כך הפסקתי את התקפי החרדה – כל הפרטים כאן <

אולי יעניין אותך גם ל…

הדרכת שלושת השלבים לנטרול חרדות ופחדים - חינם!

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. שלום מיטל,
    סובל מהפרעת קשב וריכוז והפרעת חרדה.לא פשוט בן 49 נ+3
    אשמח לעזרתך
    איתן-טורונטו

מאמרים מומלצים

פודקסט "האושר הנשי" מראיין את מיטל וייסמן על טיפול טבעי בחרדה

פודקסט "האושר הנשי" מראיין את מיטל וייסמן על טיפול טבעי בחרדה, הסיבות להתקפי חרדה והסיפור האישי של מיטל ששינה חיים של אלפי אנשים.

12517
פודקסט "האושר הנשי" מראיין את מיטל וייסמן על טיפול טבעי בחרדה, הסיבות להתקפי חרדה והסיפור האישי של מיטל ששינה חיים של אלפי אנשים.
7 דפוסי החשיבה המכניסים ללופ

חוויית המציאות שלנו מורכבת מהפירושים שאנחנו מעניקים לאירועים אותם אנו חווים. פרשנות יכולה להיות חיובית ומקדמת או שלילית ומעכבת. אספתי עבורכם את 7 דפוסי חשיבה מעכבים העלולים להכניס אותנו ללחץ וחרדה. בדקו את עצמכם, כמה מהתבניות האלה קיימות אצלכם?

7951
חוויית המציאות שלנו מורכבת מהפירושים שאנחנו מעניקים לאירועים אותם אנו חווים. פרשנות יכולה להיות חיובית ומקדמת או שלילית ומעכבת. אספתי עבורכם את 7 דפוסי חשיבה מעכבים העלולים להכניס אותנו ללחץ וחרדה. בדקו את עצמכם, כמה מהתבניות האלה קיימות אצלכם?
רוברט דילטס סטפן גליגאן

תרגום הכנס של רוברט דילטס וסטפן גיליגאן להתמודדות יצירתית עם המשבר העולמי (וירוס הקורונה)

7960
תרגום הכנס של רוברט דילטס וסטפן גיליגאן להתמודדות יצירתית עם המשבר העולמי (וירוס הקורונה)
דילוג לתוכן